sobota, 5 lipca 2014

1. Tworzyć historię pośrednio prawdziwą.


-Hej.
-Hej!
-Wiesz co, bo postanowiłam założyć bloga.
-Na co ci blog?
-No, żebym pisała o tym co mi się przytrafia. Będę to robić przede wszystkim dla siebie. Znaczy, no mówiąc siebie, mam równocześnie na myśli Ciebie.
-Ahh, a więc tak. A będę mogła się też udzielać?
-To trochę zmyli czytelników :) Ale myślę, że możesz.
-Woooah, dzięki. Pewnie i tak bym to zrobiła znając mnie.
-No, ja znam Ciebie najlepiej, w końcu jestem Tobą. ^^
-Sądzisz, że jesteś fajniejszą stroną?
-Nie, wcale nie. : )
W każdym razie witam czytelników. Postaramy się nie prowadzić dialogów!
Aaaa no tak, zapomniałyśm- zapomniałam się przedstawić. Jestem Natalia, mam 14 lat. Lubię czasem włączyć jakieś mangozjebowe bajki...
-TO JEST ANIME, NIE OBRAŻAJ OKEJ.
...*wzdycha i kontynuuje* albo posłuchać czegoś z vocaloidów.
ZIGNOROWAŁA MNIE q_q
 Nie zapominając oczywiście jeszcze o moim głównym hobby, a mianowicie rysowaniu - również w stylu mangowym. Co jakiś czas mogę wstawić jakieś rysunki. Gdy się nudzę, zazwyczaj wchodzę na YouTube i oglądam różnorakie let's playe czy inne tego typu filmiki. Są dobre, gdy nie mam humoru - po prostu go poprawiają.
-BOŻE ŚWIĘTY XDDDDDDD
CZUJĘ POPRAWĘ W SKŁADNI ZDAŃ, JESTEM DUMNA Z SIEBIE DESU! A i jeszcze jedna kwestia na którą powinnaś dać nacisk,hm! To TY często nie masz humoru, nie JA.
-No, dzięki - mogę uznać tamtą część o składni jako pochwałę, prawda?
-Miałyśmy nie prowadzić dialogów, głupiaaa!
-Sama to robisz. *facedesk*
Dobra, kończę. Jestem ciekawa czy komuś spodoba się takie pisanie. Znaczy jestem świadoma, że większość osób ma mindfucka, ale cóż, piszę bo lubię, huh. To mi wystarcza.

DOBRANOC/DO ZOBACZENIA/asffsdgsdf : ) nie wiem jak się żegnać eh XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz